Timbang berat blog dan mogok Jalur Gemilang




Seb baik ringan .Uhuk uhuk -.- Timbang berat blog kat sini : CAK ?  Yang berat tu buang lah widget yang tak penting .Tapi kalau blogskin yang berat memang dah kes parah dah tu .

Ada yang tanya aku guna blogskin ke apa .Ada yang keliru .Yang sekarang aku guna ni blogskin ok .Tahu tak nampak cam blogskin pun .Camna lah aku edit sampai jadi camtu -.- 


Apa ni .Elok elok bendera malasia cun warna uh nak ditukar lak .Bendera sekarang ni dah cukup gemilang dah .Dah cukup cun dah .Kenapa nak disamakan dengan negara negara lain ? 

ps://ceh mogok la sangat -.- Cuma tak setuju .




No comments: